Delux Flyt
Nielsen
-Vi udfører professionelle, effektive og sikre flytninger for private og erhvervskunder i hele Danmark.
- Vi kan tilbyde flygtningen følgende timepris.
2 flyttefolk og 1 flyttebil (23 m3) 999,- kr. pr.timen
3 flyttefolk og 1 flyttebil (23 m3) 1299,- kr. pr.timen
3 flyttefolk og 1 flyttebil (45 m3) 1699,- kr. pr.timen
Alle prise er inkl. moms, flytning, kørsel, forsikring.-Vi medbringer altid flyttetæpper, sækkevogn, flyttehunde, stropper, ekstra flyttekasser og strækfilm.
- tiden starter når vi er hos dig, og slutter med når flytningen er overstået.
- du kan låne gratis flyttekasser, hvis du benytter dig af vores flytteservice.
- Skal du opbevare nogle af dine ting i en kortere eller længere periode? på vores lager er der plads til alle former for opbevaring.
- Vi kan sende vores flyttekonsulent helt gratis og besigtige din bolig,
og så giv en fast pris for hele flytningen.
Du er velkommen til booke din flytning HER
Se mindre
Kom til tiden og klarede flytningen i fin stil.
Besvarelse fra Delux Flyt
Besvarelse fra Delux Flyt
ÅBesvarelse fra Delux Flyt
ÅBesvarelse fra Delux Flyt
Besvarelse fra Delux Flyt
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære LineJeg beklager meget er blevet forsinkede, Men vi er glade for at du har haft en god flytning. Tusind tak for din anbefaling.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære LineJeg beklager meget er blevet forsinkede, Men vi er glade for at du har haft en god flytning. Tusind tak for din anbefaling.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære KatrineMange tak for din anmeldelse til os.
dejligt at høre at selvom der var lidt miskommunikation, at opgaven blev løst og indenfor rimelig tid.
Vi ønsker jer en rigtig god dag og godt nytår
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære KatrineMange tak for din anmeldelse til os.
dejligt at høre at selvom der var lidt miskommunikation, at opgaven blev løst og indenfor rimelig tid.
Vi ønsker jer en rigtig god dag og godt nytår
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære GraceMange tak for din fine anmeldelse af os. Dejligt det hele gik godt.
Vi ønsker jer en rigtig god dag og godt nytår
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære GraceMange tak for din fine anmeldelse af os. Dejligt det hele gik godt.
Vi ønsker jer en rigtig god dag og godt nytår
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære EditaMange tak for din gode anmeldelse af os. Det sætter vi stor pris på.
I skal endelig tage fat i os hvis i står og har brug for hjælp igen.
Rigtig god dag.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære EditaMange tak for din gode anmeldelse af os. Det sætter vi stor pris på.
I skal endelig tage fat i os hvis i står og har brug for hjælp igen.
Rigtig god dag.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære ThomasMange tak for din gode anmeldelse af os.p
Så dejligt at høre.... God service...
Rigtig god dag.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Kære ThomasMange tak for din gode anmeldelse af os.p
Så dejligt at høre.... God service...
Rigtig god dag.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Jeg er en 48 årig kvinde og da jeg ringede for at reklamere, spurgte han først om han måtte tale med min mand!! Jeg sagde at det var Min flytning, men siden min mand var Meget utilfreds så gav jeg røret videre. Sudarshani spurgte han om jeg var hans Datter... Det endte med at Sudarshani smed røret på!!!
ALT ved denne flytning og Sudarshani nedværdigende opførsel er under al kritik på så mange punkter!
De to "flyttemænd" ankom knap 4 timer forsinket. Flytningen var booket til kl. 12.00 vi kom igang kl. 15.45.
Mændende var meget flinke, og arbejdede hårdt, men det gør dem ikke til flyttemænd! Især den ene mand havde intet begreb om at flytte især de store møbler og bankede skabe og låger ind i dørkarme og vægge... De bar kasser på hovedet og havde hverken bæreseler eller andet professionelt udstyr.
Jeg måtte bede dem om at være forsigtige (på engelsk, da kun den ene talte dansk)
Da det tog virkelig lang tid for dem at bære de store ting ned, endte det med at min kæreste og jeg bar alle kasser etc. for at vi ikke skulle betale for ekstra tid fordi de var langsomme.
Jeg ringer til Sudarshani dagen efter for at fortælle at jeg er strækt utilfreds med flytningen og vil efterlade en dårlig anmeldelse. Og for at gøre ham opmærksom på den ene mands manglende evner.
Han spørger om det er "den lille" som om han udemærket ved at han ikke kan flytte!!! Og ja det var den "lille". Han sagde han ville fyre ham!!
Jeg sagde at jeg synes han skulle lære ham op i stedet, da han arbejdede hårdt!!
Herefter tilbød Sudarshani mig 500 kr for at jeg ikke skulle skrive en dårlilg anmeldelse på nettet!!!
Jeg synes det var fair at jeg fik penge retur for den dårlige opgave, men IKKE som en bestikkelse for at undgå sandheden.
Alt i alt en virkelig ubehagelig oplevelse.
Besvarelse fra Delux Flyt
Vi beklager meget den oplevelse du har haft i telefonen.Du har dog ikke talt med ejeren af flyttefirmaet i telefonen, men med en medarbejder som hedder Thomas.
Sudarshani (Shani), som ejeren rigtignok hedder, er i øvrigt en kvinde.
Thomas har forklaret, at han under opkaldet med dig kunne se på hans telefon, at der flere gange var flyttemænd som forsøgte at kontakte ham. Ofte er der logistiske problemer når flyttemænd ringer til Thomas (han er bl.a. koordinator), så han var noget stresset den dag. Han havde dog indtryk af, at det var en mand som havde bestilt flytningen - derfor bedte han om at tale med din mand. Og han lagde røret på for at besvare et vigtigt opkald.
Vi tager din kritik af selve flytningen til efterretning, men vi mener ikke kritikken er helt rimelig: Du skriver at "flyttemændene var meget flinke og arbejdede hårdt" hvilket vi er glade for at du synes, men bemærkninger om at vores folk "ikke bruger professionelt udstyr og bærer kasser på hovedet og ikke er flyttemænd" er ikke i orden.
Vi har selvfølgelig bæreseler til særlig tunge ting, men ofte er det nemmere og hurtigere at bære tingene uden.
At bære flyttekasser på hovedet når de ikke er for tunge (max 20 procent af kropsvægten) kan have flere fordele: Man kan nemt have en hånd fri til at bruge gelænderet ned ad trapper, og man får ikke overbalance - og så slipper man for at indholdet falder ud gennem bunden når kunderne ikke har samlet flyttekasserne rigtigt.
At være flyttemand er hårdt fysisk arbejde. Hver dag. Ofte under tidspres fordi "taxameteret" kører som nogle kunder udtrykker det. Men hastværk er lastværk. Og uheld og skader sker når vores flyttefolk skynder sig eller føler sig pressede, hvilket vi mener har været tilfældet under denne flytning.
Vi har ikke fyret nogen flyttemand - vi er glade for de flyttefolk vi har, og de bliver bedre til jobbet dag for dag. Både ved oplæring og ved at diskutere anmeldelser som din. Vi beklager dog at du oplevede at flytningen ikke mødte op til din forventninger, samt Thomas opførsel i telefonen. Og de 500,. kr. prisafslag var bestemt ikke bestikkelse for en bedre anmeldelse, men for at imødekomme jeres utilfredshed. Negative anmeldelser anser vi som konstruktiv kritik. Også din.
- Vi lever af gode anmeldelser, men lærer af de dårlige.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Besvarelse fra Delux Flyt
Vi beklager meget den oplevelse du har haft i telefonen.Du har dog ikke talt med ejeren af flyttefirmaet i telefonen, men med en medarbejder som hedder Thomas.
Sudarshani (Shani), som ejeren rigtignok hedder, er i øvrigt en kvinde.
Thomas har forklaret, at han under opkaldet med dig kunne se på hans telefon, at der flere gange var flyttemænd som forsøgte at kontakte ham. Ofte er der logistiske problemer når flyttemænd ringer til Thomas (han er bl.a. koordinator), så han var noget stresset den dag. Han havde dog indtryk af, at det var en mand som havde bestilt flytningen - derfor bedte han om at tale med din mand. Og han lagde røret på for at besvare et vigtigt opkald.
Vi tager din kritik af selve flytningen til efterretning, men vi mener ikke kritikken er helt rimelig: Du skriver at "flyttemændene var meget flinke og arbejdede hårdt" hvilket vi er glade for at du synes, men bemærkninger om at vores folk "ikke bruger professionelt udstyr og bærer kasser på hovedet og ikke er flyttemænd" er ikke i orden.
Vi har selvfølgelig bæreseler til særlig tunge ting, men ofte er det nemmere og hurtigere at bære tingene uden.
At bære flyttekasser på hovedet når de ikke er for tunge (max 20 procent af kropsvægten) kan have flere fordele: Man kan nemt have en hånd fri til at bruge gelænderet ned ad trapper, og man får ikke overbalance - og så slipper man for at indholdet falder ud gennem bunden når kunderne ikke har samlet flyttekasserne rigtigt.
At være flyttemand er hårdt fysisk arbejde. Hver dag. Ofte under tidspres fordi "taxameteret" kører som nogle kunder udtrykker det. Men hastværk er lastværk. Og uheld og skader sker når vores flyttefolk skynder sig eller føler sig pressede, hvilket vi mener har været tilfældet under denne flytning.
Vi har ikke fyret nogen flyttemand - vi er glade for de flyttefolk vi har, og de bliver bedre til jobbet dag for dag. Både ved oplæring og ved at diskutere anmeldelser som din. Vi beklager dog at du oplevede at flytningen ikke mødte op til din forventninger, samt Thomas opførsel i telefonen. Og de 500,. kr. prisafslag var bestemt ikke bestikkelse for en bedre anmeldelse, men for at imødekomme jeres utilfredshed. Negative anmeldelser anser vi som konstruktiv kritik. Også din.
- Vi lever af gode anmeldelser, men lærer af de dårlige.
Med venlig hilsen
Deluxflyt
besøg www.deluxflyt.dk
Skulle flytte en madras
Dybt useriøst, og ingen måde at drive forretning på
Fin flytning, men beskadiget reol, og derefter intet svar
Nu står jeg tilbage med en beskadiget reol, og forsøger at få kontakt til Deluxflyt, men uden svar da deres forsikring skal dække for skaden.
Nedbæring af industriovn
De har endnu ikke betalt, og sender falske kvitteringer på overførslen. Vi mangler stadig vores penge, og nu tager de ikke telefonen. Vi er nu blevet truet med, at de vil komme og smadre os, da vi bliver ved med at kontakte dem.
Flytning
2 værelser lejlighed
Flytning af 3-vær lejlighed
Flytning af 3 værelse lejlighed
God service og hurtig flytning med et smil
Flytning af 2 Værelses Lejlighed
Besvarelse fra Delux Flyt
KÆRE Sebastian Tusind tak for din flotte anmeldelse, det betyder meget for os at du har været tilfreds med vores services. Rosen er hermed givet videre til mændene. De bedste hilsner DELUXFLYT.DKflytning af hvidevarer
Verificeringer
CVR 43649078. Se mere på Proff og Virk
Besøg firmaets hjemmeside.
Kategorier
Åbningstider
Mandag |
07:30 til 22:00 |
Tirsdag |
07:30 til 22:00 |
Onsdag |
07:30 til 22:00 |
Torsdag |
07:30 til 22:00 |
Fredag |
07:30 til 22:00 |
Lørdag |
07:30 til 22:00 |
Søndag |
07:30 til 22:00 |
Flyttetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Vælg kategori
Eller
Nulstil dit password
Indtast din email for at få tilsendt et link du kan bruge til at nulstille dit password med.
Rapporter andet
Betalingen finder sted direkte til flyttefirmaet, ved endt flytning.
Prisen inkluderer forbrug af benzin/diesel. Prisen inkluderer ikke eventuelle broafgifter eller færgeafgifter.
Besvarelse fra Delux Flyt